STIEM logo Lijsterbeshof 99 - 3355 CC Papendrecht - tel. 06-38517672 - e-mail: info@stiem.nl
Trainingen Referenties

HomeDownload Folder
Email deze pagina
Effectief leidinggeven
Effectief verkopen
Effectief dienstverlenen
Overtuigend Presenteren
Efficiënt gedrag op beurzen
Functioneringsgesprekken voeren
Effectief Telefoneren
Effectief telefoneren

Bestemd voor: deze training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan attitude, woordgebruik en tonatie. Maar uw telefoniste staat vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de ‘do’s’ en ‘don’t’s’ van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale en non-verbale communicatie.

Resultaat: na afloop heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en aan zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema’s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.