
 
















|
Tel Sell

Tel Sell’s hoofdactiviteit is homeshopping (telewinkelen). Tel Sell zendt hiertoe infomercials en telewinkelprogramma’s uit op een groot aantal tv-zenders. Via deze programma’s worden producten en diensten aangeboden aan de kijkers die deze direct via de telefoon of internet kan bestellen.
Tel Sell is in 1993 in Almere opgericht en in de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de grootste en meest vooruitstrevende homeshopping organisaties van Europa. Het hoofdkantoor is gevestigd in Almere. Verder heeft Tel Sell vestigingen in Groot-Brittannië, Duitsland, België en Portugal.
Voor haar vestiging in Duitsland gaf Tel Sell aan STIEM de opdracht om het logistieke proces te stroomlijnen en de verkoop via de retailkanalen op te starten. Door intensieve communicatie en het vastleggen van een aantal nieuwe procedures, droeg STIEM direkt bij de kosten te verlagen, de levertijden te verkorten en het proces te vereenvoudigen.
Marcel Roumen, Directeur Marketing, zegt hierover: “STIEM bleek met haar praktijkkennis in staat in korte tijd een aantal bottlenecks in het proces te elimineren en de onderlinge processen beter op elkaar af te stemmen. Ook waren wij zeer onder de indruk van het analytisch vermogen, de rapportage en de communicatieve vaardigheden om de bevindingen met onze Duitse collega’s niet alleen door te spreken maar ook blijvend door te voeren.“
De Tel Sell producten zijn behalve bij postorderbedrijven als Wehkamp, Neckermann en OTTO, tegenwoordig ook in de retail verkrijgbaar bij ondermeer Perry Sport, V&D en de Makro. Verder is het volledige assortiment te bekijken en te bestellen op www.telsell.com.
|
|
|