STIEM logo Lijsterbeshof 99 - 3355 CC Papendrecht - tel. 06-38517672 - e-mail: info@stiem.nl
Trainingen Referenties

HomeDownload Folder
Email deze pagina
Reacties
Datascan
Mercury Interactive
Tel sell
Competait
BAC Hoogwerkers BV
Quacom Automatisering B.V.
Divoza Horseworld
DGB bv
GTI Infra
Stork Gear & Services
Altec
Uitgeverij MAYPRESS
Autobedrijf Mouris
Ketelonderhoud Jonker BV

Autobedrijf Mouris: Waar service nog echt is!



Autobedrijf Mouris met vestigingen in Ammerstol en Woerden is dé Toyota Specialist. Voor nieuwe en gebruikte auto's, onderhoud, APK en reparatie. Al 25 jaar een vertrouwd adres.

VETOSAutobedrijf Mouris is al 5 jaar lid van de VETOS.

De VETOS (vereniging van Toyotaspecialisten) is een landelijk samenwerkingsverband van een groep ex-Toyotasubdealers, die zich richten op het leveren van echt goede service aan de Toyota rijders. Hier bent u nog klant in de juiste zin van het woord. Niet voor niets is de slogan: "VETOS, waar service nog echt is"

AvensisDat dit in praktijk ook wordt waargemaakt bewijst het gastenboek. Ernest van der Valk schrijft: “Garage Mouris staat voor mij voor uitstekende kwaliteit, hele goede service en zeer bekwame technische medewerkers. Mede hierdoor rijdt ons gezin met heel veel plezier in een Toyota Starlet, Carina en Avensis.”

 

Op verzoek van de directie van Garage Mouris, Martin en Madelon Dijkstra, verzorgde STIEM 3 on-site avondtrainingen om de service-gerichtheid op het huidige hoge nivo te houden en daar waar mogelijk zelfs nog aan te scherpen.

“Omdat”, zoals Madelon aangeeft “service iets is wat het hele bedrijf aangaat”, werd de communicatie-training NIET beperkt tot alleen de verkoopafdeling, maar werden juist ook de monteurs, de chefs werkplaats en de administratie bij de training betrokken.

Madelon Dijkstra: “het is goed voor de teamspirit en omdat iedereen in ons bedrijf met klanten te maken heeft, is het dus voor iedereen zinvol.”

Onderwerpen die in de maatwerk rollenspelen met elkaar geoefend werden, waren:

  • Allen: intern telefonisch doorverbinden, terugkoppeling
  • Allen: open vragen stellen, doorvragen en nog eens doorvragen
  • Verkopers: begroeting, openingszin, behoefteanalyse, pauzes inlassen, niet wijzen maar aanwijzen, oogcontact en houding, meerdere klanten tegelijk helpen,
  • Monteurs: klantherkenning, naam zeggen, naam vragen,
  • Monteurs: hoe te handelen bij bezwaren, problemen en teleurstellingen

www.autobedrijfmouris.nl