STIEM logo Lijsterbeshof 99 - 3355 CC Papendrecht - tel. 06-38517672 - e-mail: info@stiem.nl
Trainingen Referenties

HomeDownload Folder
Email deze pagina
Reacties
Datascan
Mercury Interactive
Tel sell
Competait
BAC Hoogwerkers BV
Quacom Automatisering B.V.
Divoza Horseworld
DGB bv
GTI Infra
Stork Gear & Services
Altec
Uitgeverij MAYPRESS
Autobedrijf Mouris
Ketelonderhoud Jonker BV

Uitgeverij MAYPRESS



Uitgeverij Maypress is sinds 1984 actief in de uitgeverswereld en verzorgt diverse uitgaven voor verschillende opdrachtgevers. Daarnaast worden er ook kranten en magazines in eigen beheer uitgegeven.

50+ In de Kijker is een gratis krant voor 50-plusser en wordt landelijk verspreid. In deze krant staat informatie over vakanties, uitgaan, lifestyle, vrije tijd en nog veel meer. Daarnaast vindt u in deze krant interviews met bekende Nederlanders en diverse prijsvragen en prijspuzzels. De krant verschijnt zes keer per jaar.

Kijkkez Jongerenmagazine is een krant voor jongeren van 16 t/m 24 jaar met informatie over opleidingen, werk, uitgaan en, vakanties. Het doel van Kijkkez is Leerlingen van het voorgezet- en beroepsonderwijs gedurende het gehele schooljaar te voorzien van informatie. Het bedrijfsleven krijgt via Kijkkez Jongerenmagazine de mogelijkheid toekomstige vakmensen kennis te laten maken met hun bedrijf. Kijkkez Jongerenmagazine verschijnt vijf keer per jaar.

De heer Riemsma, directeur van Maypress bevestigt dat de verkoper van advertenties tegenwoordig van alle markten thuis moet zijn. “In vergelijking met vroeger is het een duizendpoot. Hij moet uiteraard zijn product en zijn markt kennen, maar hij moet een goede communicator zijn en soms zelfs psycholoog en uitvinder.”

“10 jaar geleden hebben voor het laatst een echte in-house verkooptraining gedaan. Hoog tijd dus voor een refreshment. Het grootste probleem als je mensen al zo lang in het vak zitten, is dat ze denken alles wel te weten. Ervaring leidt dan al gauw tot bevooroordeeldheid. We waren daarom op zoek naar een bedrijf dat ons weer een beetje zou wakker schudden en de puntjes weer even op de i kon zetten. Al snel kwamen we uit bij STIEM. In dit verkoopvak is veel van de oefenstof herkenbaar maar het doel is absoluut bereikt.”

www.maypress.nl