STIEM logo Lijsterbeshof 99 - 3355 CC Papendrecht - tel. 06-38517672 - e-mail: info@stiem.nl
Trainingen Referenties

HomeDownload Folder
Email deze pagina
Reacties
Datascan
Mercury Interactive
Tel sell
Competait
BAC Hoogwerkers BV
Quacom Automatisering B.V.
Divoza Horseworld
DGB bv
GTI Infra
Stork Gears & Services
Altec
Uitgeverij MAYPRESS
Autobedrijf Mouris
Ketelonderhoud Jonker BV

Stork Gears & Services Rotterdam



Stork telt zo’n 12.850 medewerkers, waarvan ongeveer 10.000 in Nederland. De activiteiten zijn geclusterd in vier groepen Prints, Food Systems, Aerospace en Technical Services. Het werk wordt uitgevoerd door in totaal zo’n 50 werkmaatschappijen. Stork realiseerde in 2005 een omzet van ruim € 1,8 miljard. Het netto resultaat bedroeg € 93 miljoen.

Binnen de groep Technical Services, is Stork Gears & Services B.V. gespecialiseerd in het produceren van tandwielkasten, tandwielen en andere onderdelen voor tandwielkasten.

Door de enorme productkennis van alle mogelijke merken tandwielen en tandwielkasten èn de mogelijkheid van eigen fabricage van zowel tandwielkast als onderdeel, kan Stork Gears & Services als geen ander bedrijf snel en accuraat inspringen op de behoefte van de klanten.

Voor de medewerker dhr. H.X. Oerajakana zocht de heer A.H. Visser van Stork Gears en Services een training gericht op het verbeteren van de vaardigheden met betrekking tot het telefoneren en receptiewerkzaamheden.
De heer Oerajakana zal namelijk naast zijn taak als administratief medewerker in voorkomende gevallen de telefoniste/receptioniste gaan vervangen.

Omdat een elders geplande telefoontraining niet eerder dan in april kon plaatsvinden, keek de heer Visser verder en kwam bij STIEM terecht.

STIEM bereidde voor de heer Oerajakana een individuele telefoontraining voor en de heer Visser regelde een interne ruimte waardoor de training al binnen een week en naar volle tevredenheid van alle betrokkenen kon worden verzorgd.

Over de training zelf was de heer Oerajakana vol lof. “Ik wist niet precies wat ik er van moest verwachten, maar een hele dag samen allerlei inkomende telefoongesprekken te oefenen was voor mij echt heel nuttig.”

www.stork-gears.nl